Úvodní strana > služby > Firemní vizuální styl
Grafické práce


Samolepky, polepy


Informační systémy


Firemní vizuální styl


Reklamní kampaně


Internetové služby


Reklamní dárky


Bannery, tabule


Firemní vizuální styl

Firemní vizuální styl je jednotný způsob vizuální prezentace společnosti, uplatňovaný ve všech formách vnější i vnitřní komunikace firmy. Úkolem dobře navrženého firemního vizuálního stylu je zajišťovat jednotnou vizuální komunikaci s okolním světem a stanovit rámec pro propagaci firmy. Samotná zaběhlá image firmy má nesmírnou hodnotu. Významně přispívá k tvorbě a posilování image firmy a jeho důsledná aplikace podle jasně vytvořené koncepce je nezbytná pro vznik silné firemní identity.

Firemní vizuální styl (corporate identity) zahrnuje:

• Značka podniku nebo výrobku (logo, logotyp)
• Firemní tiskoviny (dopisní papír, obálka, vizitka, razítko, faxový papír, objednávka, faktura, formulář, samolepka, firemní desky)
• Informační tiskoviny (katalog, brožura, leták, výroční zpráva, profil společnosti)

Ke službě firemní vizuální styl se z pravidla dodává tzv. grafický manuál, jehož standardními součástmi jsou definice loga, logotypu a jejich varianty, barevnost, typografie, zakázané varianty a vzory typických firemních písemností, propagačních tiskovin (katalogy, letáky, pfka, vizitky, brožury atd.), inzerce a mnoho dalšího. Rozsah grafického manuálu si zákazník standardně určuje sám, přesně podle potřeb každé firmy. Díky tomuto manuálu bude Vaše společnost či produkt vždy jednotně propagován v souladu s Vašimi zájmy.

Všechny výše uvedené služby můžete samozřejmě využít nezávisle na sobě.

Buďte si ale jistí, že nejlepšího výsledku dosáhneme právě v případě, kdy pro vás můžeme zajistit vše – od firemní identity, přes webové stránky až po tiskové materiály. Komplexní práce na míru je nám vlastní a přináší největší užitek také vám. V tomto případě Vám navrhneme vše do jednotného vizuálního stylu, čímž se sjednotí celková image a zákazník Vás snáze pozná, pozná že reklama, kterou viděl v novinách patří k vizitce kterou má v peněžence. Snažíme se Vše navrhnout tak, aby protihodnotou byl úměrný nárůst prodeje Vašich služeb (výrobků) a aby jste se k nám rádi vraceli.

Hlavní výhody dobré image pro existenci firmy:

• loajalita - větší svázanost okolí i zaměstnanců s míněním o firmě
• zákazníci jsou ochotni zaplatit více firmě, která je známá
• dobrá image je nepřehlédnutelná v množství konkurenčních firem v každém odvětví
• dobrá image má i svou finanční hodnotu - někdy je dokonce hodnota image (goodwill) vyšší než souhrn hmotných aktiv


poptávka,poptávkový formulář

firemní vizuální styl jednotný firemní vizuální styl

DAPS media © 2010 O nás - Služby - Reference - Kontakt - Doporučujeme